poniedziałek, 4 lutego 2013

Witam!


Ok. To jest mój pierwszy post na moim blogu dlatego chcę przywitać wszystkich którzy będą czytać moje wypociny (oby ktoś się znalazł). Mam 15 lat (proszę bez kąśliwych uwag). Moją ulubioną postacią jest Batman. Komiksy czytam głównie z nurtu super-hero, ale mam zamiar to trochę zmienić. Niewiele jeszcze wiem na temat medium komiksowego, ale z czasem nabiorę wprawy i poszerzę wiedzę. Postanowiłem pisać sobie z nudów. Olewam Fb itp. Dlatego mam czas by raz na jakiś czas coś opublikować. Dopiero zaczynam ma kolekcja komiksów jest marna, ale mam nadzieje że się szybko rozrośnie. Będę zamieszczał recki komiksów i seriali, a raz na jakiś czas może felieton lub artykuł. Pożyjemy zobaczymy. Posty będę zamieszczał tak 2 razy w miesiącu więc spokojnie oczy od czytania was nie zabolą. Później mam zamiar zwiększyć tempo pisania do 3 postów miesięcznie a jak się dobrze rozkręci to post na tydzień. Blog z czasem postaram się dopieścić. Piszcie w komentarzach czy podoba wam się "szata graficzna". A więc jedyne co mi zostało zachęcić was do czytania. Już jutro pierwsza recenzja. ;D

A teraz blog uważam uroczyście za otwarty!


2 komentarze:

  1. Jeśli mogę zasugerować coś, to dodaj sobie gadżet - Linki subskrypcji. Ułatwiają obserwowanie przez potencjalnych czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń