piątek, 19 lipca 2013

RANKING #1: Ekranizacje komiksów.



Dzisiaj znów miałem okazje obejrzeć sobie genialne „The Dark Knight”, z tej okazji chcę przedstawić Wam Drodzy Czytelnicy moja listę pięciu najlepszych i pięciu najgorszych filmów poruszających tematykę super-hero.

Najlepsze
  1. „The Dark Knight”
  2. „Avengers”
  3. „X-Men: First Class”
  4. "Iron Man"
  5. „Batman”
Najgorsze
  1. „Batman and Robin”
  2. „X-Men Geneza: Wolverine”
  3. „Batman: Forever”
  4. „Nick Fury”
  5. „Transformers”

Jest to oczywiście moja subiektywna lista i nie musicie się z nią w 100% zgadzać. Jeśli chcecie podyskutować o tych filmach, zapraszam do komentowania.

5 komentarzy:

  1. Iron Mana w pierwszym zestawieniu zamieniłbym z Scott Pilgrim vs. The World, zresztą mogę się zgodzić :) No może Transformers na ich drugą część bo była dużo gorsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisałem ogólnie Transformers, ponieważ po prostu nie wiedziałem która najgorsza, żadna mi szczególnie nie przypadła do gustu.

      Usuń
  2. W sumie to mogę się zgodzić w stu procentach :) Może tylko Iron Mana wrzuciłbym nad X-Men. Jakoś bardziej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry, ale gdzie są np. ,,Strażnicy"?

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie idzie się zgodzić:)
    Choć wśród najgorszych umieścił bym jeszcze Elektrę, Daredevila i np. ostatniego Ghost Ridera, a same Trasformersy jako całość wypadają zdecydowanie lepiej od wymienionych przeze mnie filmów. A tak po za tym, to nie bardzo są super-hero ;)

    OdpowiedzUsuń